Verzendinformatie

Verzendinformatie

Levertijd
De Kammieshop streeft erna om uw bestelling nadat wij uw betaling hebben ontvangen zo snel mogelijk te kunnen versturen.
Wanneer wij een artikel voorradig hebben proberen wij dat nog dezelfde werkdag te versturen, dit is afhankelijk van het tijdstip waarop u uw bestelling doet en van welke betaalmethode uit gebruik maakt.
De levertijd van een artikel dat bij ons op voorraad is bedraagt ongeveer 1 tot 3 werkdagen.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn geldt een levertijd na ontvangst van uw betaling van circa 10 werkdagen.
De 10 werkdagen geldt als voorbeeldinformatie, om teleurstelling te voorkomen, wij streven erna om sneller te leveren.
Voor artikelen die niet standaard op voorraad zijn gelden andere voorwaarden, welke bij het betreffende artikel omschreven staan.
Mocht een door u besteld artikel niet op voorraad zijn, dan brengen wij u daar tijdig van op de hoogte, in overleg met u zullen wij dit artikel dan voor u bestellen of in overleg met u een vervangend artikel versturen.
Ook is het eventueel mogelijk om in overleg met u, uw bestelling in twee keer opgestuurd te krijgen.
Hiervoor gelden bepaalde voorwaarden.
U kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen voor meer informatie, wij zijn 24 uur per dag per email bereikbaar en proberen zsm te antwoorden ook in de avonduren of in het weekend.
Wij streven erna om u zo snel mogelijk van antwoord te voorzien.

Verzendkosten
Wij verzenden uw bestelling met PostNL.en DHL
Wij hanteren de tarieven die door PostNL en DHL zijn vastgesteld, wij maken geen winst op de verzendkosten!
U betaalt hetzelfde als wij voor de verzendkosten aan PostNL moeten betalen.
De Tarieven worden weergegeven in de webshop op het moment dat u gaat betalen of u kunt deze laten berekenen in de winkelwagen.
Belgische klanten betalen maar € 9,08 en vanaf € 50,- word er een korting voor de verzendkosten afgehaald.
Ook kunnen wij in een envelop artiklen versturen, deze functie wordt door het systeem aangeboden tot 500gr.
Envelop functie is ook voor buienlandse klanten zichtbaar.

Terraria moeten wij laten bezorgen door een koerier, de kosten worden bij de Terraria weergegeven dit is altijd € 35,- dit moeten wij ook betalen aan onze koerier!.
Terraria kunnen wij laten bezorgen door heel Nederland en delen van België, voor meer informatie neem dan even cotact met ons op.

Gratis verzendkosten
Vanaf €50,- verzenden wij gratis binnen Nederland en betaald u dus geen verzendkosten.
Onze Belgische en Duitse klanten krijgen korting vanaf een bestelling van € 50,- of meer!
Uitzonderingen daargelaten, terraria en andere artikelen die niet via de reguliere post verzonden kunnen worden.
Helaas is het voor ons niet mogelijk om ook gratis naar België te verzenden, om het voor onze Belgische klanten toch interessant te maken hebben wij de korting in het leven geroepen..
Uitzonderingen daargelaten of anders overeengekomen, zie de informatie hierboven.

Rembours
Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling onder rembours te verzenden.

Afhalen
Het is mogelijk om artikelen bij ons uw bestelling af te halen, u doet de bestelling en kiest voor afhalen bij winkel en wij nemen contact op als deze voor u klaarstaat.
Dan kunt u de artikelen volgens afspraak afhalen in de acond uren of in het weekend.
De Kammieshop is een webwinkel, dat betekend dat wij geen fysieke winkel hebben.
Wel zijn wij het hele jaar door aanwezig op reptielenbeurzen in Nederland en België.
In overleg met ons kunt u uw bestelling ook ophalen op een reptielenbeurs dit natuurlijk tegen beursprijzen aan onze stand.
Zo weet u altijd dat de artikelen die u nodig heeft er ook daadwerkelijk zijn.
Wilt weten op welke beurzen wij aanwezig zijn, kijk dan op onze beurs kalender in de News afdeling onderin.

Status van uw bestelling, track and trace code
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen staat de orderstatus in uw account in onze webwinkel op uw order is in behandeling.
Zodra wij uw bestelling hebben verzonden krijgt u van ons een email met daarin de bevestiging dat uw order is verzonden en in de email staat een track and trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.
U kunt uw bestelling ook volgen in uw account, daar staat een link van aftership die alle informatie geeft.
De orderstatus in uw account in onze webwinkel staat dan op uw zending is verstuurd..
Heeft u geen account aangemaakt, maar wel een bestelling geplaatst, dan kan u deze volgen via Guest Order onderin, daar staat de link naar Aftership om uw zending te volgen.

Wij streven erna om u gedurende het proces van uw bestelling zoveel mogelijk op de hoogte te houden over uw bestelling.
Soms komt het wel eens voor dat wij om uw bestelling sneller te kunnen leveren een pakket via de groothandel laten versturen, in dat geval brengen wij u op de hoogte van de status van uw bestelling maar hebben wij niet de beschikking over een track and trace code, deze kunnen wij u dan ook niet verstrekken.
Wij hopen hiervoor op uw begrip.