Frequently Asked Questions

Bereikbaarheid

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken via de e-mail info@dekammieshop.nl of via Facebook Messenger,

Ik wil u graag telefonisch bereiken maar ik kan u telefoon nummer nergens vinden?

Aan gezien wij helaas nog steeds een fulltime baan hebben naast de webshop.
Vinden onze bazen het helaas niet zo leuk als continue de telefoon gaat en wij u te woord te staan.
Wel reageer ik enorm snel op de e-mail of Messenger!

Kan ik bij jullie in de winkel komen kijken?

Helaas werken wij vanuit huis en hebben wij nog geen fysieke winkel.

Voedseldieren

Ik wil graag automatisch voedseldieren ontvangen, hoe gaat dit?

U stuurt on een email dat u om de week, 2 weken, 3 weken, per maand of wat u graag wil, de volgende voedseldieren wilt ontvangen en wij gaan ervoor zorgen.

U ontvangt dan automatisch de voedseldieren en een factuur die u over mag maken of een betaal linkje welke u kunt voldoen.

Mocht u tussen de leveringen nog wat nodig hebben, dan kunt u altijd bestellen en afhalen kiezen en wij doen het erbij zonder dat u extra verzendkosten heeft.

Voor meer info kunt u ons altijd een email sturen.

Wat is de levertijd op voedseldieren?

Wij krijgen 1 a 2 keer per week voedseldieren geleverd, dat is afhankelijk wat er besteld is die week.

Op maandag dinsdag krijgen wij altijd een vaste levering.

Wij doen voedseldieren alleen op bestelling.

Dit om ervoor te zorgen dat u altijd verse voedseldieren heeft en geen verpieterde bakjes krijgt die al dagen staan.

Verzenden

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

U betaald dezelfde kosten die wij ook moeten afdragen aan de PostNL en DHL

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

Dat is geen probleem, stuur ons een email en wij passen de order aan, of geven u aan hoe dit te doen.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Jazeker, nadat uw pakket is ingeleverd bij PostNL of DHL ontvangt u een Track & Trace code.

Dit kan soms wat vertraging hebben omdat dit verloopt via het systeem van de transporteurs.

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Bij een bestelbedrag boven de € 50,00 betalen wij de verzendkosten, ideaal toch?
Komt u buiten Nederland dan brengen wij de verzendkosten van Nederland in mindering op uw Verzendkosten.

Dit om onze buitenlandse klanten tegemoet te komen.

Orderstatus

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?

Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in uw mailbox verwachten.
Zie je hem niet staan?
Check dan eerst even de 'Ongewenste mail', misschien dat u hem daar kunt vinden.
heeft u na een uurtje nog geen bericht ontvangen stuur ons een e-mail en wij sturen u opnieuw een bevestiging.
Voeg ons toe aan u adresboek dan weet u zeker dat u niks mist van belangrijke updates over uw bestelling.

Wat is de status van mijn bestelling?

  • Uw bestelling is in behandeling: Wij hebben uw bestelling ontvangen en gaan ermee aan de slag.
  • Uw bestelling word verzameld: Uw bestelling is compleet en word verpakt om verstuurd te worden.
  • Verzonden: houd de post in de gaten, uw Pakket is onderweg!
  • Uw bestelling is bijna compleet: Wij wachten op het binnen komen van 1 of meerdere artikelen om uw bestelling compleet te maken.
  • Geannuleerd: indien u betaling goed is gegaan maar u heeft uw bestelling toch liever geannuleerd willen hebben dat kan dan word uw betaling binnen 2 werkdagen naar u verwerkt bij ons in het systeem. Helaas komt het voor dat er dan een paar dagen overheen gaat voordat het bij u daadwerkelijk weer op uw rekening terug staat.·             
  • Uw order heeft nog een Backorder: Helaas is uw bestelling niet compleet maar is wel alvast naar u verstuurd. Dit gebeurd bij hoge uitzondering als er een langere levertijd is op een artikel.
  • Uw order wacht een betaling: Deze status krijgt alleen uw bestelling indien u voor handmatige overboeking voor kiest.
    Zodra wij de betaling ontvangen hebben word uw status aangepast naar uw bestelling is in behandeling.

Ik zie geen verandering in mijn orderstatus klopt dit?

Wij hebben heel veel mooie artikelen op voorraad liggen maar helaas lukt het ons niet om alles op voorraad leggen en of te houden en moet het besteld worden.
Zodra wij bezig zijn met het verwerken van uw bestelling word automatisch uw orderstatus aangepast.
En ontvangt u hier bericht over Tevens ontvangt u zodra u pakket verstuurd is een e-mail met een track & trace code.

Ik zie dat mijn order verstuurd is in mijn account maar ik heb geen e-mail gehad.

Het zou kunnen dat de e-mail met de track & trace code per ongelijk in uw spamfilter is gekomen.
Controleer daarom altijd een paar keer u spamfilter om zo niks te missen.
Als u ons toevoegt aan uw adresboek zou u alle email moeten ontvangen.

Afhalen

Wanneer kan ik komen afhalen?

U kunt altijd in overleg met ons uw bestelling komen afhalen.
Dit is eventueel op de dag maar ook in de avond uren en of weekenden mogelijk.
Wij laten u altijd eerst weten via de e-mail dat uw bestelling klaar staat voor te komen ophalen zodat u niet voor niets komt.

Betalingen

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw cadeau zo snel mogelijk te ontvangen:

  • Ideal
  • Paypal
  • Billink
  • Sofort Banking
  • Bunq
  • ING Homepay
  • In3
  • Handmatige overboeking
Je betaling wordt dan direct verwerkt zodat we meteen bestelling aan de slag gaan.


Het is ook mogelijk om via ‘Handmatige overboeking’ te betalen.

Betaalgegevens de Kammieshop
ING: NL15INGB0005267820 t.n.v. de Kammieshop te Waalwijk
IBAN: NL15INGB0005267820
BIC: INGBNL2A

Je betaling staat dan binnen 2-3 dagen op onze rekening.
Wanneer we je betaling hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging via de mail dat uw bestelstatus veranderd is naar uw bestelling is in behandeling.
Houd u daarmee wel rekening met een iets langere levertijd.

Kan ik op rekening bestellen?

Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen.
Je kunt wel achteraf betalen via de betaalmethode Billink

Retour

Er zit een verkeerd product in mijn bestelling en nu?

Stuur een e-mail naar info@dekammieshop.nl en stuur daarbij een foto met het verkeerd geleverde product.

Dan sturen wij u een e-mail met een verzendsticker zodat het product retour kan komen.

Wij zullen dan het goede product naar u toe sturen.

Retourkosten?

Retour kosten zijn voor uzelf, mits er een fout zit in de bestelling.

Garantie

Hoe zit het met Garantie?

Artikelen kunnen helaas wel is kapot zijn en of gaan.
Er zit een garantie van 3 maanden op lampen en op armatuur en andere grotere artikelen de standaard fabrieksgarantie van 1 jaar
Voor beide gevallen geld het volgende dat er op een normale manier mee omgegaan is zoals het daarvoor bestemde product op de juiste wijze aangesloten is.

Wat moet ik doen als mijn product niet werkt?

Neem met ons contact op.
Stuur foto’s er alvast bij en leg u probleem uit.
Dan gaan wij met uw probleem naar onze leverancier toe voor eventuele garanties en onderzoeken wij wat de mogelijkheden zijn.
Gooi niet het product weg!
Stuur het product retour na dat wij op u probleem hebben geantwoord en wij hier om vragen het product te retourneren.

Download Our Apps