Menu
Menu
Your Cart

FAQ

Meest Gestelde vragen

Algemeen

Helaas zijn wij niet telefonisch bereikbaar

Waarom niet?
Wij hebben naast de shop een full time baan en onze werkgever vind het niet goed als wij voor De Kammieshop bellen. Wij zijn daarom bereikbaar via chat of formulier, email: info@dekammieshop.nl of FB chat. Dit kunnen wij tussendoor beantwoorden.
Wij antwoorden ook in de avond en in het weekend

Indien u wat verkeerd geleverd heeft gekregen, vragen wij u eerst op de pakbon te kijken.

Soms is er eenzelfde artikel door ons vervangen voor een ander merk.

Dit als het door u bestelde artikel niet beschikbaar is bij de Fabrikant.

Meestal gaat dit om bodembedekkingen, voor andere artikelen nemen wij contact op.

Indien het niet op de pakbon staat, neemt u dan contact met ons op via email info@dekammieshop.nl

Nee, wij hebben geen fysieke winkel.

U kunt wel op afspraak winkelen in ons magazijn.

Bestellingen

Wij krijgen 2 x per week voedseldieren vers op bestelling aangeleverd, dat is meestal op Dinsdag en Donderdag.

Zodra wij ze binnenkrijgen wordt uw order meteen dezelfde dag verstuurd.

Indien u wat vergeten bent te bestellen kunt u dat oplossen op de volgende manier.

U doet de producten die u vergeten bent in de winkelmand en bij het afrekenen selecteerd u afhalen.

U geeft dan bij de opmerkingen aan dat het samengevoegd moet worden en daarbij het ordernummer.

Dan voegen wij alles voor u samen.

Indien u wat verkeerd geleverd heeft gekregen, vragen wij u eerst op de pakbon te kijken.

Soms is er eenzelfde artikel door ons vervangen voor een ander merk.

Dit als het door u bestelde artikel niet beschikbaar is bij de Fabrikant.

Meestal gaat dit om bodembedekkingen, voor andere artikelen nemen wij contact op.

Indien het niet op de pakbon staat, neemt u dan contact met ons op via email info@dekammieshop.nl

Indien u nog niets van ons heeft ontvangen kunt u even de spam of ongewenste email map controleren.

Hier kan de track en trace inzitten of een ander bericht van ons.

Als uw pakket verstuurd word ontvangt u een track en trace code als het pakket gescand word bij Postnl.
Dit is een automatisch proces.
Indien u niets van ons heeft ontvangen kunt u even de spam of ongewenste email map controleren.
Als u de app van Postnl installeert krijgt u automatisch bericht als er iets gescand word op uw email adres!

Voor een bestelling van €50,- krijgt u inderdaad geen verzendkosten.
Dit geld echter voor 1 doos van max 25kg!
Indien u zakken zand heeft met gezamenlijk meer dan 25kg worden er extra verzendkosten in rekening gebracht.
Dit worden dan meer dozen die wij moeten versturen en deze kosten krijgen wij er extra bij.
Bij diepvries komen er de verpakkingskosten bij welke wij nodig hebben om uw pakket te versturen, de verzendkosten zijn bij deze wel gratis!

Diepvries versturen wij met PostNL.
Deze word meestal de volgende dag geleverd, zorg dat u dan thuis bent!
De koeling die wij met de verpakking meesturen is meestal voor 24uur!
Houd de track en trace goed in de gaten als u besteld.

Verzenden & Retouren

Wij krijgen 2 x per week voedseldieren vers op bestelling aangeleverd, dat is meestal op Dinsdag en Donderdag.

Zodra wij ze binnenkrijgen wordt uw order meteen dezelfde dag verstuurd.

Als u besteld heeft met als verzendoptie afhalen dan krijgt u een email wanneer het klaarstaat voor u met het afhaaladres.
Afhalen is ook mogelijk in de avond en in het weekend als uw bestelling klaarstaat.

Indien u wat verkeerd geleverd heeft gekregen, vragen wij u eerst op de pakbon te kijken.

Soms is er eenzelfde artikel door ons vervangen voor een ander merk.

Dit als het door u bestelde artikel niet beschikbaar is bij de Fabrikant.

Meestal gaat dit om bodembedekkingen, voor andere artikelen nemen wij contact op.

Indien het niet op de pakbon staat, neemt u dan contact met ons op via email info@dekammieshop.nl

Indien u nog niets van ons heeft ontvangen kunt u even de spam of ongewenste email map controleren.

Hier kan de track en trace inzitten of een ander bericht van ons.

Als uw pakket verstuurd word ontvangt u een track en trace code als het pakket gescand word bij Postnl.
Dit is een automatisch proces.
Indien u niets van ons heeft ontvangen kunt u even de spam of ongewenste email map controleren.
Als u de app van Postnl installeert krijgt u automatisch bericht als er iets gescand word op uw email adres!

Voor een bestelling van €50,- krijgt u inderdaad geen verzendkosten.
Dit geld echter voor 1 doos van max 25kg!
Indien u zakken zand heeft met gezamenlijk meer dan 25kg worden er extra verzendkosten in rekening gebracht.
Dit worden dan meer dozen die wij moeten versturen en deze kosten krijgen wij er extra bij.
Bij diepvries komen er de verpakkingskosten bij welke wij nodig hebben om uw pakket te versturen, de verzendkosten zijn bij deze wel gratis!

Diepvries versturen wij met PostNL.
Deze word meestal de volgende dag geleverd, zorg dat u dan thuis bent!
De koeling die wij met de verpakking meesturen is meestal voor 24uur!
Houd de track en trace goed in de gaten als u besteld.